W nauczaniu dzieci szczególną wagę przywiązujemy do tego, aby na zajęciach pojawiały się
następujące elementy niezbędne w nauczaniu wczesnoszkolnym:
- ruch – wykorzystujemy ruchliwość dzieci w grach i zabawach językowych – zachęcamy je do pokazywania, znajdowania ukrytych przedmiotów, chodzenia, przemieszczania się
- zabawa – dzieci najchętniej uczą się poprzez zabawę i takie strategie wykorzystujemy, aby zachęcić dzieci do nauki języka
- przyjazna atmosfera – na zajęciach jest dużo śmiechu, lektor unika stresującego dla dzieci oceniania
- odkrywanie – nasi lektorzy wykorzystują potencjał i kreatywność dzieci w nauce języka
- zaangażowanie dzieci poprzez zaproszenie ich do świata dziecięcych postaci oraz wykorzystywanie edukacyjnych gier
- komputerowych
Upewniamy się, że dzieci rozwijają wszystkie sprawności językowe
- receptywne: słuchanie - piosenki, historyjki, bajki, gry, zabawy, filmy oraz czytanie i rozpoznawanie - dopasowywanie obrazków, wskazywanie, zabawy z kartami obrazkowymi, rozwiązywanie zagadek
- produktywne: mówienie - śpiewanie piosenek, powtarzanie, udział w grach reagowanie na polecenia oraz pisanie - pisanie po śladzie lub samodzielne, rozwiązywanie zadań, pracowanie nad projektami, tworzenie plakatów, map